Statistieken voor de organisator

In de balie applicatie (http://balie.uitpas.be) kan je onder het lemma ‘statistieken & inzichten’ bekijken wat voor pashouders jij bereikt. Vooral mannen of vrouwen? Welke leeftijdscategorie? Van waar komen zij? Op welke events sparen zij vooral UiTpunten? Worden er überhaupt veel punten gespaard binnen jouw organisatie?

Dit onderdeel van de UiTPAS-software heeft eerst en vooral de verdienste dat het het harde werk voor UiTPAS zichtbaar maakt. Ten tweede verbindt het jouw organisatie ook aan de community van UiTPASgebruikers. Zij die een UiTPAS hebben, geven aan UiTPAS de toestemming om hen te contacteren wanneer er een goed voorstel is om een betere vrije tijd te beleven. Op die manier is het voor jou een ticket naar de buitenwereld van je organisatie.

publieksuitbreiding

Vergroot je publiek met UiTPAS.

Breek uit je eigen publiek

Het is de ambitie van UiTPAS om met slimme voordelen een nieuw publiek aan te boren. Je formuleert een aantrekkelijk voordeel en communiceert dit breed (via alle UiTPASkanalen) aan de mensen in de UiTPAScommunity. Het kan ervoor zorgen dat je uit de cocon van je bestaande publiek breekt.

Je kan ook een specifiek segment van de UiTPASleden (aangepast aan je communicatiestrategie) aanspreken. UiTPAS wil zo onbekenden motiveren om nieuwe bezoekers van je organisatie te worden. Dit zijn mensen die jij leert kennen, die jou leren kennen en die je nadien makkelijk kan bereiken.

 UiTPAS heeft zicht op de participatie van pashouders bij alle deelnemende organisatoren, wat een veel omvangrijker en interessanter beeld oplevert. UiTPAScijfers zijn ook niet gebaseerd op aankoopgedrag (ticketinformatie), maar op daadwerkelijke participatie en zijn ook terug te voeren tot op de persoon. Mensen sparen immers persoonlijk punten, terwijl tickets vaak in groep worden aangekocht. Eén persoon die tickets koopt voor zijn vriendengroep levert je de data op van die ene persoon, niet van zijn vergezellende vrienden.

Wil je voorbeelden lezen over hoe we die statistieken gebruiken om gesegmenteerde mails te versturen? Klik hier

 

Advertenties