Benieuwd naar enkele voorbeelden van onze gesegmenteerde mails?

We experimenteren volop met onze segmentatiemachine. Een voorstel doen aan alle jongeren uit je regio met minstens 7 UiTpunten en een interesse in theater? Geen probleem. Een invitatie voor alle mensen die geïnteresseerd zijn in wereldmuziek en die minstens 5 punten hebben? Kan zeker…

Heel vaak levert het ook ontzettend goede resultaten op. Zo is er dit voorbeeld van Museum Night Fever. Onderstaande mail naar 725 18 tot en met 35-jarigen die 19 punten of meer hadden, zorgde voor 77% van het aantal omruilingen. Het is alsof je darts speelt met een telegeleid pijltje!

UiTPAS, segmented mail, Brussel, museum night fever

Deze mail werd verstuurd naar 725 18 tem 35-jarigen die 19 punten of meer hadden.

Wij staan absoluut open voor meer en meer van deze voorstellen. Heb je een idee? Signaleer het gerust aan de UiTPASverantwoordelijke van jouw regio, stad of gemeente.

>> Wil je meer voorbeelden? Download dan de inspiratiegids gesegmenteerde mails UiTPAS.

Advertenties